mOrganizer logo

Dlaczego pełna księgowość z mOrganizer finansów?

Poznaj sześć powodów, dla których nasza oferta jest wyjątkowa!

mOrganizer bezpieczeństwo

Po pierwsze

bezpieczeństwo

CashDirector, twórca mOrganizera finansów, posiada między innymi Certyfikat Ministerstwa Finansów, tytuł Doradcy Podatkowego i inne dokumenty potwierdzające kompetencje merytoryczne. 

Posiadamy  wykupioną polisę OC, która zabezpieczy przed ewentualnymi błędami.

Nasz system oparty jest o zabezpieczenia akceptowane przez działy bezpieczeństwa instytucji finansowych w tym banków. Posiadamy również  certyfikat ISO 27001

Po drugie

wsparcie

Każdy z naszych Pakietów prowadzenia księgowości spółki, zawiera wsparcie dedykowanego księgowego. Jest ono dostosowane do potrzeb przedsiębiorców tak, by minimalizować generowanie dodatkowych kosztów. W biznesie warto czasem zapytać jak rozliczyć dane faktury i czy można je zakwalifikować jako koszty.

mOrganizer doradztwo
mOrganizer brak ukrytych opłat

Po trzecie

brak ukrytych opłat

Jasny i czytelny cennik bez ukrytych kosztów. Trzy opcje dostosowane do potrzeb przedsiębiorcy. Pakiet już od 485 zł miesięcznie oraz Pakiet mOrganizer Pro, który pozwoli Ci kontrolować i monitorować spółkę w czasie rzeczywistym za 200 zł

Po czwarte

sposób dostarczania dokumentów

Dzięki e-Segregatorowi i aplikacji masz pełny dostęp do faktur i dokumentów przekazanych do systemu. mOrganizer finansów ogranicza do minimum papierowy obieg dokumentów oraz problemy z tym związane. 

mOrganizer sposób dostarczania dokumentów
mOrganizer system on-line

Po piąte

system on-line

mOrganizer finansów pomaga kontrolować nie tylko obieg dokumentów, ale również weryfikować rozliczenia podatkowe, koszty, a nawet realizację planów i budżetów.

Po szóste

oszczędzaj swój czas

Dzięki mOrganizerowi finansów opartemu na najnowszych technologiach, przenosimy  księgowość do świata on-line, przedsiębiorca może skupić się na biznesie wiedząc, że zawsze ma dostęp do finansów firmy online. 

mOrganizer oszczędzaj czas
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą!

Załóż z nami spółkę!

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojej firmy!

Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

CashDirector S.A. 

Al. Jerozolimskie 96, 00-807  Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy  w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy • NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 16 017 651 zł

Oddziały

CashDirector S.A. Warszawa
Al. Jerozolimskie 96,
00-807 Warszawa
CashDirector S.A. Lublin
ul. Rusałka 17
20-103 Lublin
CashDirector S.A. Toruń
ul. Szewska 4/2,
87-100 Toruń

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z naszym opiekunem klienta biznesowego.

Wystarczy numer telefonu. Zadzwonimy najszybciej jak to możliwe.


Zamów pakiet mKsięgowość PREMIUM PK!